close
تبلیغات در اینترنت
دلیل های عدم استقبال مردم از محصولات تجاری شما

پرتال تفریحی ، اجتماعی پاتوق ایرانیان

http://patoghiranian.ir/

دلیل های عدم استقبال مردم از محصولات تجاری شما

شاید برای شما هم پیش آمده باشد: پایتان را در مغازه‌ای می‌گذارید، جنسی را می‌بینید که دقیقاً همه ویژگی‌هایی که می‌خواستید را دارد اما در آخر با یک محصول دیگر فروشگاه را ترک می‌کنید. این پدیده در فروشگاه‌هایی که دارای چندین برند می باشند مسئله‌ای طبیعی است اما جدا از مسئله رقابت، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود بااینکه مشتریان محصولتان را دوست دارند، اما آن را خریداری نکنند. اکثر اوقات الگوی خرید مشتریان وابسته به عوامل آماری است که گاهی حتی اولویت‌های…

دلیل های عدم استقبال مردم از محصولات تجاری شما

شاید برای شما هم پیش آمده باشد: پایتان را در مغازه‌ای می‌گذارید، جنسی را می‌بینید که دقیقاً همه ویژگی‌هایی که می‌خواستید را دارد اما در آخر با یک محصول دیگر فروشگاه را ترک می‌کنید. این پدیده در فروشگاه‌هایی که دارای چندین برند می باشند مسئله‌ای طبیعی است اما جدا از مسئله رقابت، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود بااینکه مشتریان محصولتان را دوست دارند، اما آن را خریداری نکنند. اکثر اوقات الگوی خرید مشتریان وابسته به عوامل آماری است که گاهی حتی اولویت‌های…

دلیل های عدم استقبال مردم از محصولات تجاری شما
خلاصه داستان :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد: پایتان را در مغازه‌ای می‌گذارید، جنسی را می‌بینید که دقیقاً همه ویژگی‌هایی که می‌خواستید را دارد اما در آخر با یک محصول دیگر فروشگاه را ترک می‌کنید. این پدیده در فروشگاه‌هایی که دارای چندین برند می باشند مسئله‌ای طبیعی است اما جدا از مسئله رقابت، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود بااینکه مشتریان محصولتان را دوست دارند، اما آن را خریداری نکنند. اکثر اوقات الگوی خرید مشتریان وابسته به عوامل آماری است که گاهی حتی اولویت‌های اولیه مشتری را نیز تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اما این تنها دلیل نیست.

شما بعنوان موسس یک شرکت یا کمپانی باید بدانید که مشتریان تحت حکمفرمایی نیازهای اجتماعی و روان‌شناختی هستند. به بعضی دلایل، محصول شما ممکن است نیازهای مشتری را برآورده نکند و به همین دلیل بااینکه ممکن است در ابتدا شیفته محصولتان شده باشد، اما آن را نمی‌خرد. یک نمونه عالی از این نوع رفتار مشتری را می‌توان در جامعه طبقه متوسط مشاهده کرد که به دنبال محصولات گران و لوکس هستند. تصمیمات خرید آنها از طریق گروه‌های مختلف هدایت می‌شود: دوستان، خانواده، همکاران و افراد دیگری که نظرشان برای مشتری اهمیت دارد. درنتیجه، کارفرمایان می‌بایست بفهمند که چطور می‌توانند از این موقعیت به نفع خود استفاده کنند.




بازدید کننده محترم لطفا برای نمایش مطالب قبل از هر چیز عضو سایت شوید با تشکر از شما دوست گرامی


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان