پرتال تفریحی ، اجتماعی پاتوق ایرانیان

http://patoghiranian.ir/

چگونه میتوانیم کسب و کارمان را دگرگون کنیم (فصل بیستم)

ننویسید! فکر می کنید چگونه باید  به ردیابی آنچه مشتریانتان می خواهند بپردازید؟! به حرفایشان گوش کنید، اما بعد آنچه می گویند را خیلی ساده فراموش کنید. باور کنید نیازی به دفترهای بزرگ و قطور، دیتابیس های عظیم یا بایگانی های پیچیده نیست. آنچه مهم باشد و درخواست هایی که واقعا به کار مشتری می آید را شما بارها و بارها می شنوید و مشتریان مختلف در مقاطع گوناگون بهتان تذکر می دهند. پس می بینید که نیازی به یادداشت برداری و صرف انرژی و هزینه در این راه نیست. بعد از مدتی که این درخواست ها از جانب مشتریان…

چگونه میتوانیم کسب و کارمان را دگرگون کنیم (فصل بیستم)

ننویسید! فکر می کنید چگونه باید  به ردیابی آنچه مشتریانتان می خواهند بپردازید؟! به حرفایشان گوش کنید، اما بعد آنچه می گویند را خیلی ساده فراموش کنید. باور کنید نیازی به دفترهای بزرگ و قطور، دیتابیس های عظیم یا بایگانی های پیچیده نیست. آنچه مهم باشد و درخواست هایی که واقعا به کار مشتری می آید را شما بارها و بارها می شنوید و مشتریان مختلف در مقاطع گوناگون بهتان تذکر می دهند. پس می بینید که نیازی به یادداشت برداری و صرف انرژی و هزینه در این راه نیست. بعد از مدتی که این درخواست ها از جانب مشتریان…

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. تولید لیوان کاغذی

    123 مشاهده 1 پاسخ showerdrain
  2. تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران

    11 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  3. وینچ کلمپ چیست ؟

    32 مشاهده 0 پاسخ esku
  4. برش لیزری و حکاکی

    96 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  5. بازرگانی واردات ، توزیع انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله

    129 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  6. بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران

    124 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  7. ​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر

    103 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  8. وب سایت برای کسب و کار بهتر

    106 مشاهده 0 پاسخ kiantech
  9. لوون هفتوان درگذشت

    388 مشاهده 1 پاسخ ejdtm
  10. قیمت خرید و فروش بلبرینگ

    156 مشاهده 0 پاسخ nik952148
چگونه میتوانیم کسب و کارمان را دگرگون کنیم (فصل بیستم)
خلاصه داستان :
ننویسید!

فکر می کنید چگونه باید  به ردیابی آنچه مشتریانتان می خواهند بپردازید؟! به حرفایشان گوش کنید، اما بعد آنچه می گویند را خیلی ساده فراموش کنید. باور کنید نیازی به دفترهای بزرگ و قطور، دیتابیس های عظیم یا بایگانی های پیچیده نیست.

آنچه مهم باشد و درخواست هایی که واقعا به کار مشتری می آید را شما بارها و بارها می شنوید و مشتریان مختلف در مقاطع گوناگون بهتان تذکر می دهند. پس می بینید که نیازی به یادداشت برداری و صرف انرژی و هزینه در این راه نیست.

بعد از مدتی که این درخواست ها از جانب مشتریان مختلف تکرار شد، شما به عنوان صاحب کسب و کار حتی اگر بخواهید هم نمی توانید این درخواست ها را فراموش کنید چون دیگر ملکه ذهنتان شده و در مغزتان حک شده است.

خاصیت مشتریان دراین زمینه این است که مثل یادآور برای شما عمل می کنند و هر چند وقت یکبار درخواست های خودشان را مطرح می کنند تا شما از یاد نبرید که انتظارشان چیست.

آنها دقیقا به شما نشان می دهند که باید در مورد چه چیزهایی نگران باشید و در ارتباط با چه مسائلی نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی نیست.

اگر آنها درخواستی را مطرح کردند و شما بعد از مدتی آن را فراموش کردید، بدانید آن درخواست چندان مهم نبوده چون نه از جانب خود آنها و نه از جانب سایر مشتریان تکرار و یادآوری نشده است.

درخواست مهم هیچگاه فراموش نمی شود بلکه به جای آن هر چند وقت یکبار تکرار می شود.
بازدید کننده محترم لطفا برای نمایش مطالب قبل از هر چیز عضو سایت شوید با تشکر از شما دوست گرامی
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان