پرتال تفریحی ، اجتماعی پاتوق ایرانیان

http://patoghiranian.ir/

چگونه میتوانیم کسب و کارمان را دگرگون کنیم (فصل هفدهم)

محصولتان را خاص کنید اگر در کارتان موفق شوید، دیگران حتما سعی خواهند کرد که از روی دست شما کپی کنند. اصلا این بخشی از زندگی است. اما از آنجاییکه هر کاری راهی دارد، این معضل هم راه حل مخصوص به

چگونه میتوانیم کسب و کارمان را دگرگون کنیم (فصل هفدهم)

محصولتان را خاص کنید اگر در کارتان موفق شوید، دیگران حتما سعی خواهند کرد که از روی دست شما کپی کنند. اصلا این بخشی از زندگی است. اما از آنجاییکه هر کاری راهی دارد، این معضل هم راه حل مخصوص به

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
  1. نحوه ست کردن لباس سورمه ای

    438 مشاهده 1 پاسخ vahidabbasi
  2. مخزن تصفیه آب چیست و چه کاربردی دارد ؟

    83 مشاهده 0 پاسخ maryam99
  3. تولید لیوان کاغذی

    214 مشاهده 1 پاسخ showerdrain
  4. تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران

    75 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  5. وینچ کلمپ چیست ؟

    90 مشاهده 0 پاسخ esku
  6. برش لیزری و حکاکی

    155 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  7. بازرگانی واردات ، توزیع انواع بلبرینگ و یاتاقان و نوار نقاله

    186 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  8. بازرگانی بلبرینگ و نوارنقاله در تهران

    175 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  9. ​خدماتِ پیشرفته جوش لیـزر

    153 مشاهده 0 پاسخ nik952148
  10. وب سایت برای کسب و کار بهتر

    150 مشاهده 0 پاسخ kiantech
چگونه میتوانیم کسب و کارمان را دگرگون کنیم (فصل هفدهم)
خلاصه داستان :
محصولتان را خاص کنید

اگر در کارتان موفق شوید، دیگران حتما سعی خواهند کرد که از روی دست شما کپی کنند. اصلا این بخشی از زندگی است. اما از آنجاییکه هر کاری راهی دارد، این معضل هم راه حل مخصوص به خود را دارد: خودتان را بخشی از محصول یا سرویسی که ارائه می دهید کنید. به نوعی می توان گفت کارتان را مارکدار کنید.

آنچه فکر می کنید می تواند منحصر به فرد باشد را به محصول یا سرویس خود تزریق کنید. محصول یا خدمتی را ارائه دهید که کسی غیر از خودتان نتواند به فکر ارائه اش بیفتد. در واقع خودتان را جزئی از محصول کنید. اینطوری کپی کردن غیرممکن می شود. مثلا برندی مثل Zappos به این خاطر به اینجا رسیده که کارمند بخش خدمات پس از فروش آن اجازه دارد که حتی به مدت طولانی هم با مشتری حرف بزند و مشکلاتش را بشنود. مدیرعامل و کارمندان مرکز تماس راه و مسیرشان از هم جدا نیست و همه در یک مسیر حرکت می کنند. در واقع مدیرعامل و مقامات خود را جدا از بقیه نمی دانند.

جالبترین نکته اما این است که کارمندانی که می خواهند کار خود را در Zappos شروع کنند، موظف هستند تا اول به مدت چهار هفته به تلفن ها جواب دهند و در بخش انبار کالا کار کنند.


 
بازدید کننده محترم لطفا برای نمایش مطالب قبل از هر چیز عضو سایت شوید با تشکر از شما دوست گرامی
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان